O BUFFu

Trocha filozofie


Výrazní, nekonformní, odvážní, oddaní, inovátorští, profesionální a zejména odhodlaní.


Takovými se cítí být autoři BUFFu. To jsou hodnoty, kterých se drží na cestě ke svému cíli: Nabídnout vám funkční výrobky vysoké kvality. Nejde ale jen o to, aby produkty byly praktické (to umí kde kdo). BUFF se podílí na určování trendů, proto všechny jejich produkty nabízí jedinečný design.


Protože nás hned tak něco neodradí. Protože jsme jiní, jsme inovátoři, jsme BUFF.

 

Společnost


Original BUFF® S.A, navrhuje, produkuje a distribuuje přes 90 % svých výrobků v Igualadě (nedaleko Barcelony), tedy v místě, kde to všechno začalo. Kanceláře i výrobní prostory se nachází v jedné budově o rozloze 8.000m2. Díky tomu je možné celý proces od začátku výroby až po distribuci bedlivě sledovat a tím zajistit maximální možnou kvalitu.


Vlajkovou lodí mezi produkty je multifunkční šátek ve tvaru tunelu - Original BUFF®, originální a praktický doplněk k oblečení, který vás ochrání v nepříznivých podmínkách silných mrazů, větru, žhnoucího slunce… V dnešních dnech se vyváží do 60 zemí...


BUFF není jen obyčejná funkční věc, je to způsob vyjádření se, proto jsou všechny šátky BUFF vyrobené pro obojí - pro intenzivní sport, horské túry, dobrodružné cesty, ale i pro každodenní nošení do školy a práce.


Protože jsme nekonvenční a chceme dotáhnout věci ještě dál, děláme z věcí každodenní potřeby něco víc, něco originálního.

 

Historie


Bylo nebylo...


Jméno Joan Rojas vám nejspíš nic neříká, ale věřte, že tento katalánský obchodník je rozený nonkonformista, pro kterého není žádná překážka dost velká. Joan Rojas se vydal jinou cestou, cestou těch, kteří chtějí dělat věci jinak.


Jako vášnivý motorkář miloval pocit svobody, který při jízdě na motorce zažíval. Na motorku nosil vojenský nákrčník jako ochranu před chladem a větrem, který ale jako většina starších vojenských věcí za moc nestál.


Jednoho dne se konečně rozhodl udělat si nákrčník vlastní. Den za dnem dělal náčrtky a pokusy s vybavením rodinné textilní továrny v Igualdě, dokud nebyl s výsledkem spokojen. Výsledkem byl bezešvý tunel utkaný z mikrovlákna.


Zpočátku ho nosili jen členové rodiny a kamarádi, aby si udrželi od těla vítr a chlad. Když lidé Joanův vynález viděli, začali se na něj vyptávat a to ho přivedlo k vytvoření jeho první kolekce a o tři roky později ho prodával i v Německu, Francii a Švýcersku pod značkou BUFF®.


Za úspěchem BUFFu nebyla náhoda, ale Joanova vytrvalá a nekonformní povaha, která se stala nedílnou součástí BUFFu.